Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 11:10 - Акай Верде - вълшебният продукт от Амазонка
Автор: jenimeni Категория: Други   
Прочетен: 16058 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2012 11:34


Какво е Акай Верде?

 Акай Верде е хранителна добавка № 1 в САЩ – най-мощния антиоксидант. Тя спомага за разграждането на мазнините в тялото, подобрява мозъчната функция, засилва имунната система, подтиска апетита, увеличава енергията.

Акаи е растение, което съдържа висок процент фибри, витамин А и С, желязо, калций, флавоноиди, както и различни киселини. Той е и богаimageт източник на протеини, омега -6 и -9 мастни киселини, които имат превантивна роля за правилното функциониране на сърдечно-съдовата система. Екзотичният плод е известен и с богатото си съдържание на антоцианини, подобни на тези в червеното вино, които са изключително полезни за доброто здравословно състояние и са с ясно изразени противоракови свойства.

Повечето хора които нямат проблем с теглото смятат, че пълничките хора са станали такива, защото са мързеливи. Истината е, че много жени натрупват излишно тегло заради начина си на живот .Както при всички майки, животът ми е постоянен кръговрат. Работата и децата всеки божи ден. Повечето майки ще се съгласят, че е трудно да намерят свободно време (ако изобщо може да се говори за такова). Кой би искал да се прибере вкъщи след напрегнат ден, да сложи децата да спят и след всичко това да тича на бягащата пътека или да кара велоергометър. Имам и двата уреда вкъщи, но просто нямам сили и време за това.

Тежах 77 килограма и се чувствах много некомфортно в собственото си тяло. Изпробimageвах всички популярни диети от типа на разделно хранене, зелена диета, супена, лимонена, лунна и каква ли още не. Пробвала съм какво ли не ,но с нито една не постигнах някакви дълготрайни резултати. Почти се бях предала. Спрях да излизам с приятели независимо, че ми се случваше много рядко. Чувствах се ужасно. Докато не открих вълшебния продукт Акай Верде. Той напълно промени живота ми. След като направих подробно проучване, реших да изпробвам дали действително ще подейства. Направи ми впечатление, че това е 100% органичен акай, т.е. всичко което съдържа малкото плодче в суров вид се съдържа у в Акай Верде. Начинът на преработка е много по-добър от този на други продукти на базата на Акай. Не исках да залагам прекалено много надежди, тъй като все още бях доста скептично настроена, имайки предвид досегашния ми опит с какви ли не добавки, диети и т.н.

Невероятно е колко много енергия ми дава Акай Верде целия ден, когато приемам таблетката рано сутринта! И най-хубавото е, че свойствата на антиоксидантите, които съдържа, буквално стопяват килограмите ми, без да се налага да променям нещо в начина ми на живот!

За повече информация и поръчки кликнете тук.




Гласувай:
0




1. анонимен - Super e. Mazninite zapo4naha da se ...
26.04.2012 14:47
Super e. Mazninite zapo4naha da se stopqvat. SHte pory4am oshte.
цитирай
2. анонимен - _Al_
04.05.2012 13:08
super!
цитирай
3. анонимен - pomosht!
13.05.2012 23:35
Dokato priemam tabletkite moga li da pusha? :)
цитирай
4. анонимен - yy
14.05.2012 20:46
pora4ah si go-sled 2 sedmici 6te vi kaga :-))))
цитирай
5. анонимен - Saoyonara
19.05.2012 10:35
По принцип не вярвам на такива неща. Но колежката си взе такова и определено има ефект. Не се е оплакала от някакви странични ефекти, така че ще пробвам и аз.
цитирай
6. анонимен - Abababa
19.05.2012 15:01
Важното е че спира апетита. Няма го това желание като се прибера късно вкъщи и да сгъна нещо от хладилника набързо прди да легна. А преди никога не е било така.
цитирай
7. анонимен - Produkta e super. Dovolna sym!
06.06.2012 11:38
Produkta e super. Dovolna sym!
цитирай
8. анонимен - алекса
22.08.2012 11:34
здравейте, момичета, свалих 5 кг смао 1яата седмица...назнам какво остава за по нанатък...имам ощетолкова много капсулки :)
цитирай
9. анонимен - Kaka
23.08.2012 13:45
vie ste ludi, koj go izmisli towa ne6to, ot kyde gi namerihte tezi borowinki li kakwo e - po ry4ah go i ne spiram da smykwam kilogrami, ka4wam se na kantara wednyj w sedmicata i wseki pyt se izumqwam wse powe4e i powe4e, dynkite mi padat we4e. samo ako move nqkoj da mi dade telefona ili sajta, 4e ne6to gi zagubih i ne moga da gi namerq a iskam da si pory4am o6te
цитирай
10. анонимен - sajt
27.08.2012 10:58
анонимен написа:
vie ste ludi, koj go izmisli towa ne6to, ot kyde gi namerihte tezi borowinki li kakwo e - po ry4ah go i ne spiram da smykwam kilogrami, ka4wam se na kantara wednyj w sedmicata i wseki pyt se izumqwam wse powe4e i powe4e, dynkite mi padat we4e. samo ako move nqkoj da mi dade telefona ili sajta, 4e ne6to gi zagubih i ne moga da gi namerq a iskam da si pory4am o6te

www.acaiverde.com e saita, na nego pi6e i telefona naj-otgore
цитирай
11. анонимен - Stefcheto
05.09.2012 10:48
cqlo lqto se mycha da otslabna, no wse ne mi se poluchawa, pih kakwo li ne s akai, ne wsichko samo s ekatrakt, kolko li e i toj ama....sega si porychah i towa, nqkak si mi zwuchi po-obeshtawashto - freeze dried pure acai, i to samo akai!!! ot sega pochwam da smykwam kila, samo dokato go chakam da doide...
цитирай
12. анонимен - kaka emi
03.10.2012 10:30
Produka e mnogo kachestven i dobyr, chestno a vi kaja ako ne beshe registriran v agenciqta po hranite, niamashe da si go poracham izobshto, no taka ili inache ne moje da mu se otreche efekta. dori i krywnoto mi regulira :))) dovolna sam! Uspeh i na vsichki, reshili da go polszvat!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jenimeni
Категория: Други
Прочетен: 29084
Постинги: 1
Коментари: 12
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930