Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2012 17:07 - КЪВ СИ ТИ ... БЕ...
Автор: elena075nenkova Категория: Забавление   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
1



Това не е песен на ИВАНА.... Това е ПИТАНКА към някакъв /а/ дето все ходи из постингите - "" АНОНИМЕН "" и не за друго, ами само да пуска коментари. Ами като толкова ти се коментира, направи си нормален профил в BLOG.bg в който и ние да влизаме, та да видим и ти какво пишеш.

Аз публикувах ( виц ), видях го, хареса ми и го публикувах, който сложих в раздел "" ЗАБАВЛЕНИЯ "" и някакъв ми пише кое било забавление и кое не. Ами аз каквото искам, където искам там ще си го слагам...

Ето и постинга: 

14:38 - Обичам да се смея

Един човек отива на лекар, а там двама дежурни лекари ОПТИМИСТ и ПЕСИМИСТ.
" Ще ида при оптимиста "" - мисли си човекът. 
- Докторе, боли ме стомах!
- И мен ме боли. Няма страшно, до утре ще се оправиш.
- Боли ме и глава!
- И мен, поспи малко и ще се оправиш.
- Докторе, вчера не ми стана.
- И на мен, случва се понякога.
"" Този нищо не ми каза ще ида при песимиста "".
- Докторе, боли ме стомах!
- Рак на дебелото черво, от два до три месеца и ...
- Боли ме и глава!
- Тумор на мозъка, по - добре да не се отваря, от един до два мвсеца и ...
- Докторе, вчера не ми стана!
- Че за какво ти е да ти става, да ти подпира капака на ковчега ли?

1. анонимен - Все сме чели глупости тука, ама това ...
15:47

Все сме чели глупости тука, ама това което ти пишеш държи палмата.Това място се превърна в помийна яма от писанията на прости хора наричайки простотията забавление.




Тагове:   виц,   анонимен,   къв си ти бе,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elena075nenkova
Категория: Рецепти
Прочетен: 976919
Постинги: 360
Коментари: 68
Гласове: 195
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930