Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2014 19:18 - Любовникът
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 3248 Коментари: 13 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Привечер. Красив мъж, тип елегантен рокер, на около 38 години се е облегнал на мотора си и се взира в Математическата гимазия. Той е съсредоточен, с едва прикрито нетърпение.
   От двора на училището излизат на групички ученици от горните класове - момчета, момичета.
   Тя е една от тях. Свежа, млада, с къса пола и разпилени дълги коси.
   Наоколо има толкова много хора, а той вижда само нея.
   Поглед към него, крачка встрани. Тя едва се откъсва от шумната компания на класа и се отправя към мъжа с леко прошарените коси.
   Той копнее за младото тяло. Личи си как предвкусва предстоящите мигове.
   Тя доверчиво и ненаситно ще се отдаде на удоволствието в опитните му ръце. След година-две няма да помни дори името му.
    Той...дали осъзнава, че е неин пленник...
     Тя...е само на 18.

image




Гласувай:
13



1. joysii - Как само може човек да влезе в чуж...
22.10.2014 19:21
Как само може човек да влезе в чуждата история, когато нещата са така ясни.
Сигурна съм, че той си мислеше,че никой не го забелязва-там - някъде встрани, замечтан и загледан към сградата.
цитирай
2. joysii - Красивата госпожица, едва на 18 ...
22.10.2014 19:24
Красивата госпожица, едва на 18 години, пък просто му отделя малко от времето си.
Тя е умна, амбициозна, самоуверена и хубава.
Този мъж няма да намери място в бъдещето й.
цитирай
3. joysii - Някой може ли да ми обясни каква е тая ...
22.10.2014 19:29
Някой може ли да ми обясни каква е тая чернилка дето заема половината ми блогстраница и скрива коментарите????
цитирай
4. ponicka - Aми, просто жалбите на поръчковата ...
22.10.2014 21:47
Aми,просто жалбите на поръчковата журналистка Пискова,назначена с протекции очернят не само твоите страници,а и на блога:)))
Иначе,по темата-много си права.Тя е на само 18 и й принадлежи целия свят.Той-на 38,значи току-що излязъл от пубертета и позагубил се в зрелостта, продължава да е просто,,ловец".
Когато не си обсебена от Гинкиния живот,звучиш доста актуално.Поздрави!
цитирай
5. f873 - Той е пораснал, влиза в клас и сяда на ...
22.10.2014 22:30
Той е пораснал, влиза в клас и сяда на последния чин където винаги е бил, с папка и химикал.
Чака любимата му даскалка да .... тя влиза. Непознат?! Очи, и спомени - изправя се и се представя за представител от инспектората. ...
Деца ..
цитирай
6. lidislidis - Красива снимка си сложила
22.10.2014 22:41
Защо не си написала някой стих на нея?
цитирай
7. joysii - Aми, просто жалбите на поръчковата ...
23.10.2014 10:12
ponicka написа:
Aми,просто жалбите на поръчковата журналистка Пискова,назначена с протекции очернят не само твоите страници,а и на блога:)))
Иначе,по темата-много си права.Тя е на само 18 и й принадлежи целия свят.Той-на 38,значи току-що излязъл от пубертета и позагубил се в зрелостта, продължава да е просто,,ловец".
Когато не си обсебена от Гинкиния живот,звучиш доста актуално.Поздрави!

============
Здрасти, Пони.
По постинга-не зная какъв ловец е ама бая се беше хванал в нейните мрежи. Впечатли ме начинът по който я чакаше - безучастен към тълпата наоколо и загледан мечтателно само в нея. Пък не беше само тя единствената готина мацка наоколо...
цитирай
8. joysii - . . . Когато не си обсебена от Гинк...
23.10.2014 10:18
ponicka написа:
...
Когато не си обсебена от Гинкиния живот,звучиш доста актуално.Поздрави!

.............................
Пони, аз никога несъм била обсебена от Гининия живот. Тя непрекъснато прави постинги за мен и разправя само лъжи. Когато коментирам при нея и пиша нещо в своя защита, тя не публикува моите коментари, а изтърсва едно просташко "хайде у лево" и толкова.
Плаши се от мен. Сори.
Всички мои постинги по повод на Гина са отговор на неин постинг за мен.
Поздрави за теб.
О, пропуснах мис Пис - тя едно си знае едно си бае, но като не се заяжда с мен, и аз си трая.
цитирай
9. joysii - Той е пораснал, влиза в клас и сяда на ...
23.10.2014 10:21
f873 написа:
Той е пораснал, влиза в клас и сяда на последния чин където винаги е бил, с папка и химикал.
Чака любимата му даскалка да .... тя влиза. Непознат?! Очи, и спомени - изправя се и се представя за представител от инспектората. ...
Деца ..

.......................
Интересен сюжет.
За нея той винаги ще бъде само ученик. Ще се радва на успехите и постиженията му, но ще го вижда с очите на учителката му от преди години.
цитирай
10. joysii - Защо не си написала някой стих на ...
23.10.2014 10:23
lidislidis написа:
Защо не си написала някой стих на нея?

....................
Лиди, здрасти!
Какви стихове, бе миличка! Аз не съм поетеска блогова.:):):):):)
Снимката е готина, нали?:):):)
Ти как си?
цитирай
11. injir - Ами, това е любовта. . . А дали тя ще го ...
23.10.2014 11:01
Ами, това е любовта... А дали тя ще го помни или забрави - няма значение. Нали сега са щастливи? Аз все по-малко виждам щастливи хора, така че щом ти си наблюдавала , значи има още надежда за човешкия свят... Поздрави!
цитирай
12. joysii - Ами, това е любовта. . . А дали тя ще го ...
23.10.2014 11:59
injir написа:
Ами, това е любовта... А дали тя ще го помни или забрави - няма значение. Нали сега са щастливи? Аз все по-малко виждам щастливи хора, така че щом ти си наблюдавала , значи има още надежда за човешкия свят... Поздрави!

==================
О, да , Инджи, всъщност беше трогателно.
Аз минах покрай тях за няколко секунди. Просто долових любовта в изражения, жестове...това ме впечатли.
Хубаво беше.
Поздрави за теб!
цитирай
13. apostapostoloff - Божичко, какъв
28.10.2014 06:32
рзврат! Амчи то туй си е чиста проба морално- битово разложение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406082
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031