Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 16:25 - На първо място винаги Е и ще БЪДЕ - ДОВЕРИЕТО...
Автор: elena075nenkova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2012 16:29


Това е най - истинското ДОВЕРИЕТО между НАС...

Имало едно време трима верни и неразделни приятели. Казвали се ЛЮБОВ, ПРИЯТЕЛСТВО и ДОВЕРИЕ... Когато били тримата заедно, всичко било чудесно. Така било,  но един ден се наложило на ЛЮБОВТА да замине по работа. Нямало как, дългът я зовял. Преди да се раздели с приятелите си, тя ги уверила: - Когато Ви домъчнее много за мен, потърсете ме, аз няма да съм толкова далече. Там, където видите някоя двойка да се гледа с желание и копнеж в очите, знайте, че там ще съм и аз - рекла ЛЮБОВТА и тръгнала... - Е щом е така,  добре ще е и аз да поема към моите задължения - казало след малко ПРИЯТЕЛСТВОТО на ДОВЕРИЕТО. - Но ти не се притеснявай, когато имаш нужда от мен, лесно ще ме намериш. Там където видиш двама човека, които и в плач,  и в смях са заедно, знай че с тях съм аз... ДОВЕРИЕТО отворило уста и понечило да каже нещо на сбогуване, но... ПРИЯТЕЛСТВОТО вече си било тръгнало, без да чуе последните думи на приятеля си. И заминало надалече... Тогава ДОВЕРИЕТО, останало съвсем само, тихичко прошепнало сякаш повече на себе си: - Мен веднъж загубите ли ме, повече не можете да ме намерите...



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elena075nenkova
Категория: Рецепти
Прочетен: 975261
Постинги: 360
Коментари: 68
Гласове: 195
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930